lørdag 9. juni 2012

Fionas topp

En favoritt er ferdigstillt, nydelige lille Fiona. Fikk en enkel bestilling her om dagen: en brun kjole, str 6-9 mnd, yndig...ja det måtte jo bare bli Fiona. Samme endring ble gjordt som sist, strikket rund i stedenfor å sy sammen sidene til slutt. Jeg er for minst mulig montering, så den moderniseringen er absolutt helt nødvendig for mitt vedkommende. Strikket i Sandnes mini duett str 3-6 mnd, av erfaring vet jeg at det jeg strikker med dette garnet blir en del større en det burde, her passet det fint da dette skulle være til en noget større baby. Så med en ekstra mønsterrad tenker jeg den er perfekt for mottaker.
Perlemors hjerteknapper gjor en fin avsluttning på det hele.

Mønster: Fionas topp
Garn: Sandnes mini duett
Pinner: 3-3,5



5 kommentarer:

  1. En nydelig Fionas topp ble det :) Ser at du lager mye fint, legger deg til i Google Reader og kommer tilbake.. Ha en flott helg videre!

    SvarSlett
  2. Så flott! Fikk skikkelig lyst til å strikke denne, så spørs om jeg må kjøpe meg mønster ;)
    Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  3. Fiona er bare helt nydelig. Har strikket 2 selv :-)

    SvarSlett
  4. RÅlekker! Og så fint med de lilla stripene på toppen :) Helt enig med deg ang montering. Helt ubegripelig for meg at det lages oppskrifter som må strikkes frem og tilbake for så å syes sammen.

    Har lagret linken til Fionas Topp på min lange liste :) Denne likte jeg!

    Ha en flott uke
    Klem

    SvarSlett
  5. For en flott topp. Denne likte eg. Like jo forresten alt du har på siå di C";) du e goe. Klem Maiken

    SvarSlett